Sökmotoroptimering på riktigt

Inom branschen sökmotoroptimering förekommer ett antal olika begrepp som företag och konsulter vill profilera sig på.
De mer seriösa gör det genom att framhäva sina egna förtjänster och vad just de kan göra för sina kunder. De här med att prata om konkurrenter och då illa om dem tillhör mer de som kanske inte riktigt besitter förmågan att kunna prestera någonting själva.

Och för att visa på sin egen förträfflighet klämmer de till med en del egna epitet på sin verksamhet för att de skall framstå som lite bättre än andra. Ord som sökmotoroptimering på riktigt eller etik ihop med sökmotoroptimering och de utan att riktigt förklara vad det egentligen gäller. Angående etik så håller jag på att skapa en webbplats med just namnet etisk sökmotoroptimering. För visst finns det etik i branschen och den bör gälla mot de uppdragsgivare man ger. Helt enkelt mot kunden.

Comments are currently closed.